ដោយៈសហសេវិក

ភ្នំពេញៈ សុទិដ្ឋិនិយមសម្រាប់ប្រទេស ដែលកំពុងអភិវឌ្ឍន៏ក្នុងពិភពលោក ការរីចម្រើនពាណិជ្ជកម្ម បានឆ្លងកាត់ដំណាក់កាល៤ប្រភេទ ជំនាន់១ជាផ្សារដែលគ្មានសណ្តាប់ធ្នាប់ ជំនាន់២ជាហាងលក់ទំនិញ ជំនាន់៣ជាមជ្ឈមណ្ឌលទិញទំនិញ រហូតដល់ជំនាន់៤ ដែលជាទីកន្លែងបទពិសោជន៏នៃការប្រើប្រាស់នាពេលអនាគត់។

រ៉ូយ៉ាល់លៀវវីងផ្លាហ្សា បាននាំពាណិជ្ជកម្មជំនាន់ថ្មីចូលមកកាន់ពិភពលោកនាពេលអនាគត បង្កើតផ្សារទំនើបទាន់សម័យ និង "ជីវភាពរស់នៅដ៏រីករាយ" បទពិសោជន៏នៃការប្រើប្រាស់ទីកន្លែងកម្សាន្ត គឺដូចជាផ្សារទំនើបអ៊ីអន ដែលមានបរិយាកាសប្រកបដោយផាសុខភាព។

G1ជាលំនៅដ្ឋានរស់នៅ G2ជីវភាពដ៏ស្រស់បំព្រង G3ជីវភាពឆើតឆាយ នៅមានSKYSHOP ដ៏ប្រណិតកម្ពស់១៧៨ម៉ែត្រ បានបំពេញនៅទីផ្សារក្នុងទីក្រុងភ្នំពេញ ហើយបានក្លាយជាជម្រើសនៃការជួបជុំ សម្រាប់ជនបរទេសនឹងអ្នកមានទ្រព្យ។

  1. ទីតាំងល្អ អតិថិជនច្រើន៖ ផ្សារទួល​ទំពូង មានជនបរទេស និងអ្នកមានលុយខុនដូរ៉ូយ៉ាល់​ស្កាយ​លែនមានមនុស្សរស់នៅ5000នាក់។
  2. ផ្សារទំនើបល្អ ភ្ញៀវជួលច្រើន៖ បទពិសោជន៏នៃការប្រើប្រាស់ផ្សារទំនើបលំដាប់ខ្ពស់អាជីវករដណ្តើមជួល។
  3. ស្តង់ដាខ្ពស់ តម្លៃជួលខ្ពស់ បរិយាកាសដើរទិញទំនិញការប្រើប្រាស់មានគ្រប់លំដាប់តម្លៃជួលខ្ពស់ជាងផ្ទះល្វែង។
  4. ប្លង់រឹង SKYSHOP ទេសភាពគ្មានគូរប្រៀបនៅលើអគារកម្ពស់១៧៨ម៉ែត្រ បរិយាកាសល្អប្រណិត។
  5. GROUND SHOP ប្លង់រឹងហាងG1កម្ពស់4M អាចចែកជា២ជាន់បានទទួលបានតម្លៃជួល២ដង ចំណូលទ្វេគុណ៕